Halaman

Friday 7 November 2014

Sorry.

Lumrah manusia kalau buat sesuatu yang tak betul/tak berapa betul kadang dia tak sedar esp kesalahan yang kecil. Aku seorang ibu pun kadang bila dah buat sesuatu macam marah Amani bila dia asyik meragam pastu clingy semacam je,tapi bila budak tu takda atau tidur ke baru aku rasa bersalah dan rasa tak logik nak marah budak baru nak masuk 8 bulan. Bukan budak tu faham. Mula la duduk termenung pastu sayu sorang2.

Baru ni mr s tegur yang lately ni aku kurang luangkan masa dengan anak aku. Pagi2 budak tu belum pun celik mata aku dah tinggal dia,tengahari aku balik memang rasa a bit tired dan memang aku layan sikit2 je si Amani . Dengan dalam 2jam aku balik,2jam tulah aku nak makan mandi solat semua sebelum sambung ngajar jam 230. Cuma lepas asar aku luang masa bawak dia depan rumah jalan ,maghrib tu aku buat kerja aku then lepas isyak aku start balas komen dan pm di page,mana aku ada waktu lain untuk jenguk dan layan cust.aku lambakkan mainan depan dia lepas dia main sampai letih dia akan minta nyusu pastuh bummm tidur.

Aku anggap biasa,rupanya aku kena cari gali masa lebih banyak untuk dia.

(-.-)

Amani,sorry.(-.-)


Tinta ikhlas Salsabila

No comments: